En uppdatering över liv Maria delux.

Just nu sitter jag på Sankt Eriksgatan 117 och väntar på instuktioner ifrån min lärare.
Jag är inne på tredje veckan på min tågvärdsutbildning ungefär hälften kvar.
I fredags så klarade jag av den absolut svåraste biten, ett test på alla säkerhetsförordningar på och av tåg.

På torsdag ska jag åka på min första praktik åkning, fram och tillbaka till Malmö.
Och på fredag fram och tillbaka till Norrköping.
Ska bli ruggit spännande.

På lördag är det avskedsfest för Zeke som drar till Thailand i X antal månader.
Ska även hinna med Iron Maiden konsär på kvällen.
Kommer nog att gå galant.

Jag tycker att skadegläjden är den bästa glädjen. Fan va jag göttar i mig det här nu.
Du är har fan inte gjort dig värd att vara lycklig! Äckel..

Nu kom min lärare tillbaka. Ska få lite instruktioner..

Ha det gött...

Kommentarer
Postat av: A-M

Va i helvete!! Har han dratt till Thailand?? Utan att säga nåt. *hmpf*

2006-11-27 @ 13:28:14
Postat av: fia

det är lite dåligt på bloggfronten här hos maria tycker jag!

*pekar på*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback