Alkisveckan

Måndagen började fin fint. Skulle egentligen åka hem direkt efter jobbet men sen pratade jag med Hanna och hon var sugen på att göra någonting. Så det blev McD, biljard på fridehemsplam som sedan slutade med utgång på Alis Bar och första tåget hem.
Lärde känna två nya engelskmän det är alltid bra när man ska åka till London och hälsa på.

I tisdags så var för ovanlighetens skull både Jennie och Sandra lediga på samma dag. Det resuterade givetvis i utgång. Förkrök hos Jennie, Gröne Jägaren, Kellys, Kleins och Anchor. Och efterfest hos Sandra. Som jag dock bara hann njuta av i fem minuter. Sen skulle jag promt sova....

Igår onsdag skulle vi på Banditfesten på Hard Rock. Men eftersom vi var så satans sega var det sjukt mkt kö när vi kom så Hanna hann må så dåligt att hon var tvungen att åka hem innan vi ens hade hunnit tänka efterfest. Så vi drog till anchor istället. Engelskmännen var med, en kille vi hittade i kön drog vi med (Kenth), och Malin, Nadia, Jenni och Kalle. Fullt ös medvetslös. (This is me own story) Anchor skulle stänga så då gick vi till Hard Rock när allt folk hade gått hem. Sen gick vi till McD och 7eleven av någon anleding och sen tog vi en välförtjänt taxi hem :D

Idag har jag varit på mitt nya jobb och provat ut nya kläder och skrivit på avtal till 31/05 - 07. Kändes djävligt bra. Efter det åkte jag till Igges jobb drog några bira käkade lite. Sen gick vi till Råsunda och såg på när AIK krossade IFK. Satan så skönt det är att leva idag!!

Imorgon åker jag till Linköping med Jenníe och hennes tjejkompisar och firar hennes 21-årsdag!!!
GRATTIS JENNIE!!!

Vi får se när jag kommer hem. Har ett möte på tisdag 18:00 så senast då måste jag vara hemma..

Kommentarer
Postat av: A-M

kul med matchen. fick deltaljerat resultat av bowlarn som för övrigt inte hade sett dig...hehe. Undrar om han hade hälsat om han såg dig...ehm

2006-10-27 @ 07:42:34
Postat av: Mary

Ja du Maria ingen aning. Hade blvit lite konstigt då, stod med Igge, Ludde, Peter och Peters kompis...
Jag stod iallafall på Norra Nedre.

2006-10-27 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback