Helgen tillbringad i Linköping

Nu kommer inläggen i lite fel ordning men det struntar jag i.

I fredags åkte jag, Jennie, Elin och Ida till Linköping för att fira Jennies 21-årsdag.
Vi är ganska trötta på Sthlm och Jennies faster har en lägenhet som stod tom i Linköping så vi tänkte yes dit åker vi.
Stannade vid Frasses på dit vägen och käkade.
Så vi partypingla till oss spelade sanning och konsekvens som Jennie fick i present av Ida och Elin. Jag tror vi rörde till halva Sverige med våra sjuka sms och telefonsamtal. Men vi hade djävligt kul. Utgång på Harrys vid tolv tiden. HIttade diverse offer att skrämma iväg. Fan de måste ha hatat stockholms svinen som kom och störde Linköpingslugnet.  Anyway... Vi träffade också på Sveriges mest darrhäntade bartender. En sexa blev till en fyra. Fan va synd jag tyckte om honom.
Vi tre tiden var det kebab och sen hem och däcka såååå djävla fulla.

På lördagen sov jag och Jennie till tolv ,medans Ida och Elin gick upp vid nio gick i två kyrkor, gjorde stan och hittade de två fulaste mössorna de kunde hitta.. Galningar.

Vid 18:00 tiden skulle vi vara på 30-årsfest. Vi var där vid 20:00. Menmen... Bättre sen än inte alls.
Björne som fyllde år fick Ronny & Ragges skivan alá 1993. Sååå djävla bra.
Vi festade på i hans lägenhet fast jag käkade mer än drack men iallafall...
Han hade ju lagat så god mat. Tack som fan för det.
Blev utgång till Basement och Platens senare på kvällen.
Fan vad kul jag och Jennie hade asså. Helt galet.
Och jag gjorde den största prakt vurpan på hur länge som helst. Landa såklart på svanskotan. Satan i gatan vad ont det gjorde. Blev bjuden på en shot för att få ner smärtan.
Men det gick inte kvällen var slut för Maria. Så vi gick till Burger King och käkade. Och då var jag tvungen att klaragöra för ALLA där inne att jag hade väldigt ont i rumpan och att den djävel som rörde den eller tänkte på att röra den skulle jag däcka på plats! Herregud. Förlåt Linköpning. Jag kommer aldrig tillbaka. Jag lovar.

Nu är man hemma iallafall ska tvätta idag sen kolla på Gais-AIK ikväll. Väldigt viktig match!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback