Jag blir lite mer galen för varje dag...

Idag har jag några funderingar skulle man kunna säga...

Har folk blivit inkapabla till att lyfta sina fötter när de går?
Måste man släppa sina fötter efter sig ?
Är man rädd för att tappa skorna och vågar inte lyfta fötterna för långt ifrån marken?
Lyft på fötterna för fan!!

Har alla tjejer tappat greppet helt?! 
Det verkar som alla har fått för sig att de alla är supersmala fotmodeller och är tvingade till att köpa Bh i storlek 65 A trots att de skulle behöva 80 D ? Vill man verkligen ha brösten precis under hakan?
Brudar skärp till er!!

Har folk problem med att lyssna till hela meningar?
-Ja, då går ditt tåg ifrån spår...
-Ja, tack tack det är jätte bra! Säger folk och springer iväg åt fel håll dessutom..
Och kommer tillbaka 10 minuter senare och är skit förbannade för att jag inte har informerat om vilket spår tåget går ifrån. Och inte heller då har man tålamod nog att lyssna till en hel mening.
-Men om du hade lyssnat...
-Jag ska be och få tala om att jag aldrig igen kommer åka tåg igen i hela mitt liv!!!
Rusar ut ifrån butiken och tänker stämma skiten ur oss... *Good Luck*

Nää du skojar?!
-
Min hund dog igår.
-Nää du skojar?!
-Ja, varje dag skojar jag om att någon dör.
Kan folk kanske komma på någon annan ordfras än "Du skojar?!" För det passar sig inte i varje läge.

Och varför i hela fridens namn ska det vara så fruktansvärt svårt att skilja på Grönt och rött?!
Eftersom jag möter folk hela dagarna som har svårt med detta bör Sverige kanske tänka över att byta ut färgerna på våra trafiksignaler.

-Men jag lovar konstapeln, det var grönt!!

Nej inte så värst bra kanske..
Vad begrundar jag detta på?! Jag sitter i en kassa och när folk ska slå in sin kod om de betalar med kort så sitter våran gröna knapp närmast nolla och längst till höger sitter en röd avbryt knapp.
Allt för många trycker på den röda knappen och skyller på att den sitter på fel ställe.
NEJ den sitter inte på fel ställe det är du som är blind ditt pucko. Och omvandlar "Avbryt" till "Klar" själv i huvudet.



Kommentarer
Postat av: A-M

jag vet nån som har kikat på Ellen nu..=) Visst var det kul.. *du du du du du du du du du*

2006-10-22 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback