Jag blir så fruktansvärt...

...upprörd!!! Såg precis på Tv nyheterna. Där det var bilder ifrån en fotbollsmatch som hade gjort att assyriska åkte ut superettan. Under matchen hade domaren utvisat en målvakt. Och då stormar en supporter in på plan. Och han är lite långt ifrån domaren men publikvärdarna hade redan sett honom så det fick tag på han.
Och senare ser man bilder där folk börjar kasta in saker på plan. Hade dragit loss stolar från läkaren och kastade emot domaren.
Jag undrar bara:

-Är folk idioter
-Varför är folk idioter?
-Fattar de att det är fotboll de tittar på?

Hur djävla bra funtad är man om man på fullaste allvar vill kasta en stol på en människa. Det är ju i direkt meningen för att skada en annan människa. Och varför då? För att denna har ansett att en person på plan har gjort sig skyldig till ett gult kort?! Det är ju helt djävla absurt!!
Jag är så upprörd att jag saknar ord...
Och så börjar jag tänka vad som gick snett? Fick de inte tillräckligt med kramar från sina pappor när de var små eller vad fan är det frågan om?

Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback