Kan du titta så du har trosor på dig?

Detta blir en kort och tråkig blogg.. Men det blir iallafall en. Var glad för det.
Är lite oroad..  Hittade ett par svarta spets trosor i min säng.. Jag är så vitt jag kommer ihåg dras jag till män, manliga könet så att säga. Och jag vet med erfarenhet att jag 1. Aldrig skulle umgås med en man med såna underkläder så pass länge att han skulle kunna ta av sig dem. 2. Och jag skulle aldrig dra hem en man till min mors hus. Det bryter mot alla mönster.
Så vad fan gör dessa ganska snygga underkläder i min säng....?!
Dags att forska lite. A-M Saknar du några kläder???
Nu ska jag sova, är helt slut i kroppen!!!

Kommentarer
Postat av: HäNaPäNa

Haha, bra där Maria!!

2006-10-22 @ 10:54:37
Postat av: A-M

Haha!!
Hur ser dom ut?? Jag minns inte att jag var i din säng men dom kanske hamnade där när jag sminkade mig...fast jag får itne ihop det..Hihi

2006-10-22 @ 12:24:49
Postat av: Mary

De är svarta och har en spetskant. Inte string, inte hela trosor... Stl Medium.

2006-10-22 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback