Lyckodag!?

Idag har Parabol Pelle  varit här och satt in en ny antennförstärkare.Så nu har mina kanaler kommit tillbaka.. Känns hemskt att behöva ta in någon för en så enkel åtgärd. Men efter ha sprungt runt i hela stan och leta efter en utomhusbaserad antennförstärkare inte funnit någon så blev jag för trött. Och jag känner att jag gärna gynnar Pelle. Han kör iallafall vitt!!

Sen har mammas jobbar kompis varit här och kopplat in trådlös router... Så nu sitter jag i sängen och skriver.... Fan vad duktig han är. Lärde mig en hel del saker om datorer... Nu är jag nära en examen i datorkunskap! *Hehe*

För påseende Maria

Kommentarer
Postat av: Hanäpäna

Nu kommer du va ännu mer fast vid datorn än mig, det kommer sluta med att du ligger å gosar med den;)

PUSS

2006-10-19 @ 07:25:15
Postat av: A-M

oj...tror jag är lite trött...jag läste följande: "Sen har mammas jobbar kompis varit här och hånglat in trådlös router.." hmm...njae...

2006-10-20 @ 11:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback