Veckoschema

Måndag: Jobba 13:00 - 20:30

Tisdag: Ledig

Onsdag: Bandit fest på Hard Rock!

Torsdag: Skriva avtal med nya jobbet, prova uniform, åka till solna förkröka på Igges jobb sen gå på matchen!

Fredag - Söndag: Linköping och fira Jennies födelsedag!

Nu sitter jag på jobbet. Ville bara skriva mitt schema så folk vet vart jag är.
Nu har jag lite tid att skriva lite längre.
Det var nämligen så att jag skulle vara ledig idag men jobbet ringde vid 09:20 och frågade om jag kunde komma in och jobba för de saknade en person till stängning.
Jag tänkte först nej, usch och fy! Men när jag öppnade ögonen på riktigt insåg jag att det regnar ute så jag skulle endå inte få nått gjort hemma. Lika bra att åka till jobbet och tjäna pengar istället..

A-M det är ju tur att vi inte känner varandra så bra.. Jag hade tänkt och göra samma sak du gjorde på din blogg med att skriva om alla mina vänner... *Hehe* "Heter du Maria eller?!"

Igår så tänkte jag på ett av våra hyss! Fy fan vad kul vi hade...
Örby gänget och jag var nere i Gbg för att fira påsk...
Grabbarna gick ut på kvällen, så jag och A-M var kvar i lägenheten.
Eftersom inte vi är så normala någon av oss så tänkte vi att nått måste vi göra.
Boys will be boys... Alla killar hade köpt otroligt mycket öl..
"Hmm vad kan man göra med så många öl ???!"
Tejp, snöre och alla ölburkar..
Vi tejpade upp burkar på balkongen, på fönster, stolar, vi gjorde en anordning under bordet med en platta öl och snöre. Vi var ganska snälla eftersom vi satte en pall under ifall den skulle trilla ner.
Fan A-M vad sköna vi är!!!!!! :D Ska lägga upp bilder från hysset senare ikväll när jag är hemma!!


Kommentarer
Postat av: A-M

låter som en askul vecka!! Har du läst min blogg?? Puss

2006-10-23 @ 11:53:37
Postat av: A-M

Haha..du glömde att vi tejpade upp dem i förrådet oxå...mohaha...för att inte nämna när vi väckte hela grabbgänget som var lagom bakisar, genom att köra hotwax stripes på deras icke så obehårade ben...hahaha..stackars Hamme...=)

Du får gärna ta min idé...har inte patent på den..
Pöss å Kjam

2006-10-23 @ 18:06:45
Postat av: Mary

Vadå ta din idé vi är ju som en hjärna med samma tankar..
Det med vaxet var en annan dag en annan historia. Hade tänkt att spara det ju... *hehe*

2006-10-24 @ 13:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback