Ja och ja och ja!

Sofia jag måste hålla med dig om:

-Självinsikt

Detta är för mig jätte svårt att förklara men jag ska försöka.
För mig så är visa saker sjukt lätta så lätta att jag inte ens tänker på det. Jag bara gör det ex. säger "ja TACK" om någon frågar nått som jag vill ha. Det är ett automatiskt svar. Och det finns saker som jag automatiskt inte gör. Ex. lägger näsan i blöt i saker som jag ABSOLUT inte har med att göra.

Just det jag skrev nu beskriver kanske inte ordet självinsikt men det är endel av det. För om man inte automatiskt säger Ja tack eller inte lägger näsan i blöt, så kanske man borde ta ett steg bort ifrån själv. Och bara betrakta sig själv ett tag hur man för sig bland folk hur man tänker och hur andra beter sig.

Nu kanske jag krånglade till allt men asså det är som jag säger. Det här är JÄTTE svårt för mig att skriva... Och att förklara..

Men nu har jag fått skriva av mig lite. Och det var det jag behövde... 

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback