Nu orkar jag.. Nu håller jag huvudet högt!

Okej så här är det.. Jag får inte jobba kvar på Sj som tågvärdinna efter den 31/5.
Tydligen så har någon ifrån rekryteringsteamet bedömt att jag har för låg service nivå.
Jag var jätte ledsen först. Det kändes så personligt.
Men nu har jag liksom ställt mig vid sidan av, tittat på mig själv. Från höger till vänster, upp och ned.
Och vet ni vad. Jag föddes för service. Det är det jag kan. Och jag är duktig på det. Annars får man inte dricks. Annars säger inte folk. "Hit ska jag komma tillbaka, för det var riktigt bra service!" 
Så det är inte mig det är fel på. Det är rekryterningsteamet. Men samtidigt kan jag förstå dem.
Det lär ha träffat väldigt många personer. Och eftersom jag var så djälva dunder säker på att allt skulle gå bra.
Så stack jag kanske ut ifrån mängden så mycket den dagen.
Nu ser jag det här som ett steg framåt. Som att Sj säger, "Tack Mary du är duktig på det du kan här, nu är det dags att gå vidare".
Läskigt som fan, Sj har alltid varit mitt skyddsnät.
Men allt de har lärt mig kommer jag alltid ha i ryggen. Och jag ska vara tacksam för det jag har fått..
Det finns så många jobb, så mycket nytt att lära sig och att ta del av.

Så igår var jag och provjobbade på Inwarehouse i solna på deras lager.
Jag tror att det var nöjda med mitt jobb.
De ville att jag skulle komma tillbaka idag, men jag var tvungen att jobba på Sj. Har ju inte slutat ännu. :D

Nu sitter jag i ett datorrum på jobbet och är jour. Som en brandman som jag brukar säga.




ps. jag gillar jonas... *rodnar* äsch...

Kommentarer
Postat av: fia

alltså, du må va bra på service. men att vara en underbar älskvärd människa och vän är din paradgren!! *öser dricks*

PUSS!

2007-04-11 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback