Två pumor och en katt kanske ?

Ja eller nått... Jag och Jennie är i alla fall pumor för vi är så snygga, bra och bäst helt enkelt.
Och Aleks är ja en katt. Han är ingen tiger i alla fall han kanske vill vara men det funkar inte, han är för snäll för det.
Vi ska på bio idag alla tre, katt som puma! (Eller pumpa vad vet jag).
Beck ska vi se..

Och imorgon ska jag och min... hmm... ja vad han nu är. Min pojkvän i alla fall Jonas.. Kanske har tjöta lite om honom förut.. Asså jag menar jag vet ju att han är min pojkvän men jag  vet inte vad han är.. En örn kanske.. Trygg, skyddande, mysig, ja allt är ju relativt. :D
Eh.. Nu kom jag av mig. Jag och Jonas (örnen tydligen) ska in till The Capital City of Sweden och inhandla ett stycke present till min mor som fyller tant ehh jag menar 59 barr på fredag! The looooong fredag! :D
Och så ska vi handla lite kläder till örnen. Och så var det nått mer men det har jag så klart glömt... Såklart

Sen ska vi fikelefika med Fieliefia! :D

Spännade vecka för dig Jonas. Träffa min mamma för första gången och Fia. Lycka till! *BLINK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback