Anna-Maria..

Åhhh jag och min kära Anna-Maria sov sked inatt.
Vi fixa till oss med ansiktsmask. Sen åt vi upp hennes tåggodis, lite grillchips och läsk.
Men översatt så blir detta shooe, chirre och lärre! De är fan så det ska vara.
Fan jag vet att jag sa att jag skulle komma ner till Göteborg i Januari men de blev inte av.
Nu säger jag de igen. "Jag är på väg min sköna"
Vill helst vara där i mer än en helg. Men de blir svårt...
Nu sitter jag på jobbet och är jour. Eller brandman som jag brukar säga!! :D
10:00-17:30 ska jag vara beredd att när som helst hur som helst hoppa på ett tåg och göra de jag blir ombedd till!! :D

Har någon nått förslag på vad man kan göra så säg till!!

Ha en bra dag!

KRAM MARIA

Kommentarer
Postat av: Lexas ( Anna-Maria )

Gumman!!
Du är bäst!! Men det heter chepas. *ordmärka* Jag bloggar somewhere else now, men det vet du va? Kom ner så fort du kan min sköna. I Miss YOU!!
Köss å Kräm

2007-03-04 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback