De senaste tre veckorna..

Den 27:e Januari for jag och Jennie på en kryssning. En kryssning som skulle förändra allt.
De hade jag ingen aning om då...
Vi var på de goaste partyhumöret. Taxfreeshoppade, förkrökade, festsminkade oss.
På karaoken träffade Jennie lite gamla vänner. Så vi började festa lite med dem.
Jennie och Lex gick iväg till baren för att förfriska sig lite. Kvar till sällskap var Jonas.
En ganska trevlig kille av de jag kunde avläsa...
Efter ett tag så gick vi alla fyra ner till hytten för att förfriska oss lite och lyssna på musik...

Upp till dansgolvet igen. Dansade med Jonas. Kysste Jonas. Jag tror fan att jag såg stjärnor...
Oh my lord...
Vi sov brevid varandra den natten.
Myste på morgonen, skrattade. Åt buffé tillsammans. Chokladmossé med gaffel!!
Han la armen om mina axlar. Tittade mig djupt i ögonen och kysste mig.
Och jag tänkte, oj Maria nu får vi nog ta de lugnt..
Men jag kunde inte sluta tänka på honom.
Vid 22-tiden på kvällen när jag var hemma ringde jag honom. Vi pratade typ till 02-03 på natten.
Dagen efter så åkte jag till Borås.
Skickade sms och frågade om han ville gå på bio nästföljade dag.
Han svarade att han skulle jobba men gärna någon annan gång.
Besviken, men förstånde så jobbade jag vidare.

Dagen efter så fick jag ett sms på morgonen han hade fått ändrats sitt pass eftersom hans jobbar jobbkompis var tvungen att vabba. Så han kunde träffa mig...

Så den kvällen sågs vi. Filmen sög. Men vi kysstes och myste desto mer i biomörkret.
Efter åkte vi till McD. Och så skulle han lämna av mig i Älvsjö sen. Men han kunde inte. De var nått som tog emot när han skulle säga hejdå.
Så han frågade om jag ville sova hos honom. Självklart sa jag ja!

Och det mina vänner är början på min sagoberättelse.
Berättelsen om hur Maria och Jonas träffades.

Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh Maria, är du kär?
Fan alla är kära nu och det är så underbart! Mer kärlek i välrden så slipper vi krig!!

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback