Vart är Maria ?

Idag så börjar jag jobba 16:20. Ska åka till Arvika jobba i första klassen vagnen. Vara trevlig och servera.
Så sover jag där.

Börjar jobba 05:00 imorgon och åker tillbaka till Stockholm. Slutar jobba 09:57.

17:00 imorgon ska jag på interjuv på kungsgatan för ett säljarjobb på Kjell & Co som A-M har fixat till mig! *Tack snuttan du vet att jag uppskattar sånt här*

På onsdagkväll ska jag sova hos Hanna och Nadia eftersom jag ska på rekryterings dag tidigt inne i stan på torsdagen hos SJ och då mer eller mindre säger de om jag får vara kvar eller inte....

Torsdag kväll kan bli lugn eller vild. Jag vet inte riktigt. Är iallafall ledig på fredag.
Inga planer en så länge i alla fall.

Fredag kväll så är de Banditfest på Snaps. De blir förkrök hos Hanna. Sen ska vi vara där i TID! OCH komma in för ovanlighetens skull! *Suck på oss*
Och så kommer min sötnos Jonas dit efter han har slutat jobba. Stackars honom. Jag kommer ju vara full och säkert lite odräglig. =þ

Lördag kväll är de lite delade meningar om. Bosse har iallafall fyllt år och vill bli firad efter de också.
Men vi får se.

Ungefär där kommer min vecka se ut.

Med reservartion för ändringar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan för oss om vi inte går på Banditfesten igen!!!

Postat av: Anonym

respekt?

2007-02-24 @ 05:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback