Igår.. Idag..

Jag och Jennie åkte på kryssning igår. Herregud va kul vi hade!!!!
De finns inte mkt mer att säga än de.. Sjukt kul...
Men idag när jag skulle hem var de värre..
Jennies mamma skjustade mig till Älvsjö sen skulle jag ta pendeln...
Missade en pendel med en minut (Hade två plattor öl och en resväska vill jag bara tillägga så de var lite tungt..
Nästa pendel var inställd.
Så jag fick sitta i en halvtimme och rulla tummarna.
När nästa pendel kom var de så fullt att jag inte kom in någonstans.
Då gav jag upp ringde och beställde taxi som jag frysade stod och väntade på i 10 minuter fast han i telefon sa att de skulle ta 5 minuter.
Och den räkningen på 444:- ska SL få betala...
FY FAN!

Men nu är jag hemma och har fått i mig mat...
Nu är jag bara här och tänker...

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia Mann

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback