2-0 AIK-Trelleborg

Japp var på årets första match igår (för mig själv då).
Och vad händer?
Jo vi vinner med 2-0!
Så det jag har sagt tidigare stämde. Det var mitt fel att AIK har förlorat innan eller spelat lika.
Men jag har ju redan tagit på mig det, så det var inget nytt.
FAST lite förvärv ifrån Argentina kan ha hjälpt till med segern.
Det var en ganska bra match spelmässigt.

MEN!

AIK klacken måste ju styras upp. Massa ramsor tagna ifrån Bajen och Blåvitt som man har gjort sämre.
Matchen började 19:00. Och tidsoptimist som jag är ramlade jag in på arenan runt 10 över. Men var vid 20 över redo att gå igen.
Det kändes inte som att det var någon gemenskap alla sjöng lite vad de själva trodde att det skulle vara.
Jävla lallare!

Efter matchen åkte jag till Bullwinkel och drack öl med Peter och hans vänner.
Vi hade inte setts på länge. Inte sen kval matchen mellan Sverige och Spanien.
Vi kände oss dåliga båda två...
Anyway. Har för mig att jag gick vid två tiden. Påtagligt berusad.
Hade då avverkat ett samtal med Jennie och ett med Jonas båda samtalen var väldigt suddiga.
Jag gick till bussen men den skulle inte gå på si så där en timme så då gick jag och köpte en Giro och en cola.
Satt vid bussen och snackade med någon bajare.
Till slut kom bussen men då var det en hemlös person som hade ramlat ner på golvet ifrån sin rullstol och klagade över bröst smärtor.
Vi fick invänta ambulans i cirka 10 minuter.

Jag var hemma runt halv tre tror jag..
Av någon anledning så blandade jag då en bus grogg drack upp den och däckade sen i sängen

Idag så mår inte huvudet så där jätte bra.
Men det går nog över snart...

Idag blir det bowling med Hanna.
Kanske grillning med Peter.

Puss



En liten uppdatering !

Min nya chef ringde precis.. Fint namn har hon, trevlig pingla.
Anyway. Från och med 1 augusti har jag ett 100% vikariat på kundservice som löper under ett år.
Känns skönt att först få sluta på en avdelning på SJ för att sedan få heltids jobb på nästa avdelning.
Känns också skönt att vara helt säker på att få månadslön varje månad istället för att gå och oroa sig över om pengarna ska räcka.

Nej nu ska jag packa! Imorgon bär det av till Borås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback