En å en halv liter vin senare.

Vaknade upp vid åtta tiden imorse. Med hela världens huvudvärk.
Var bakis varm och mådde allmänt pyton.
Somnade om vakande vid tolv tiden. Och började fundera på vad som hände igår.
Ungefär vid 15:00 tiden öppnade jag och Hanna en tre liters vin dunk.
Vi satt och lyssnade på stand up på långholmen. Och de tjatade om att det var varmt så det var viktigt att dricka.
"No shit" sa vi och började halsa i oss vin.
Vid 17:00 tiden gick vi till Tanto och mötte upp Nadia och Malin.
Våran dunk tog slut. Jag drack av Nadias och Malin dunk också.
Sen gick vi till Kellys vid 23:00 tiden där inne blev det två öl.
Sen skulle jag nog inte ha mer.
Jag, Fia och Magnus gick till pendeln. Köpte grekisk mat. Det var papper runt. Jag tog en tugga av pappret. Mmm mums.
Hoppade av i Älvsjö. Vinglade hela vägen hem. Såg en JÄTTE fin corvette. Tog och ett kvitto och min mascara och skrev "Fin bil, ring mig 07**-******" Jag tror inte att det går att tyda vad som står, men jag la lappen på fönster rutan den gled under huven.
Jag såg lite ungdomar halv sprang hem. Och sen vakande jag vid åtta tiden imorse.
Imorgon åker vi till Hultsfred. Vi ska dricka i 6 dagar.. :D

Good Luck Mary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback