30 frågor med Maria

Vill bara tillägga att jag snodde den här av Maria i Göteborg aka. A-M.
Det var lite regler och grejer men jag gör mer det här för mig själv.

1 Har du fobi? - Getingar.
2 Har du tjuvkikat på din granne när han/hon grejar med bilen? - Ja, men det var helt ofrivilligt
3 Har du snattat någon gång? - Ja flera gånger
4 Äter du det sista på fläskkottletter med händerna? - Nä.
5 Fiser du hemma öppet med familjen? - Helt ofrivilligt i såna fall.
6 Har du hånglat med någon av samma kön? - Jadå.
7 Har du haft sex med någon av samma kön? - Nej.
8 Har du slagit någon på käften och menat det? - Ja men inte så hårt.
9 Rakar du dig under armarna? - Ja
10 Tittar du i pappret efter att du snytit dig? - Hur ska jag annars veta om det kom på pappret? 
11 Tittar du ner i toalettstolen samtidigt som du spolar? - Ja.
12 Sol eller måne? - Sol
13 Dricker du direkt ur flaskan eller häller du upp i ett glas på festen? - Går väl inte och klunkar ur en vinflaska direkt..  
14 Har du cyklat mot rött? - Ja.
15 Kan du bli irriterad om din bästa vän köpt samma pryl/plagg som du själv tänkt köpa? - Nej verkligen inte.
16 Är det fel att inte betala TV-licensen? - Nej eller va fan fråga Lisa ;)
17 Har du blivit bötad för fortkörning? - Nej har inget körkort. 
18 Lyssnar du på din mammas råd? - Ja, ibland fast hon lyssnar oftare på mig.. Eftersom jag pratar så mkt.
19 Gråter du när det blir för känsligt i en film? - Ja skoja aldrig!
20 Oralsex - ge eller ta? - Ge och ta heter det väl?
21 Har du någon svag lampa på i sovrummet på natten när du sover? - Nej jag ska ju sova!
22 Färgar du håret själv eller får en professionell göra det? - Frisören slingar mitt hår.
23 Slickar du på frimärket eller blöter du den på en våt svamp? - Slickar, synd att det inte blir blöt av ett bet!
24 Har du pruttat offentligt med flit? - Nej här igen helt ofrivilligt, händer dock aldrig!
25 Läser du igenom din partners mobil i smyg? - Nej.
26 Läser du andras blogg av nyfikenhet eller av visat intresse? - NYFICKEN!
27 Har du mobbat någon? - Nadia räknas hon? Hon är ju så liten.
28 Har du blivit mobbad? - Ja, barn kan vara riktiga snorungar asså!
29 Sover du naken? - Ibland.
30 Tycker du detta va sjuka frågor? - Var det allt ?

Kommentarer
Postat av: Sanna

din gamla get! hur går det med alla män?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback