Gränsen för mode och gräsligt fult är hårfint!

Jag gillar att folk vågar vara sig själva.
Att folk vågar hitta sina egna stilar. Men ibland går det åt det mer tokiga hållet, framför allt i tonåren.
Jag menar gula jumpaskor, stora hiphop byxor med texten "50-cent" som pryder bakfickorna, keps med nitar i, en grön stor tröja och ett ständigt skräll i hörlurarna.
Jag vill bara fråga vad han vill förmedla?
Men jag vågar inte.
Han kanske är en arg gangster hiphoppare eller en påtänd rockare. 
Som bara väntar på att någon nyficken blond, lockighårig tjej ska fråga vart han vill komma här i livet.
Så att han har anledning till att slå ner mig..
Jag vet inte. Förmodligen inte han heller.

I rest my case!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback