Blondinerna gör revansch.

Jag tycker faktiskt att det är fantastiskt att Carolina Gynning får miljonkontrakt av kanal 5.
Att hon skriver en bok eller två faktiskt.
Och det bästa av allt är att hon har självinsikt. Hon vet att hon säger korkade saker som hamnar i kvällspressen. Hon vet att hon är blond och har förstorade tuttar. Men grejen är att bruden är ju smart. Hon vet själv att hon inte är en sån jätte bra program ledare. MEN hon har kul som fan. Och har bra med pengar.
Dessutom har tv4 cleanat upp henne så pass bra att hon ser bättre ut än någonsin.

Sen har vi en annan blondin som jag inte vågar säga om hon är smart för hon verkar så himla korkad.
Viktoria Silvstedt. Asså jag vet inte...
Men en dock så tycker jag att det är hemskt kul att hon är med i Norrlands Guld reklamen.

Så det var min "parantes" för kvällen.

Tack vänner och bekanta!

Kommentarer
Postat av: Linda

håller me dej helt om gynning där...har läst hennes bok o man får en helt annan bild av henne efter de...nästan i af :) å silverstedt...ja du, vet i tusan hur clever hon är ;-)

Postat av: Stefan

ja fan faktiskt! du har rätt . dags att lägga ned janteprylen. hipp hipp gynning...go girl ;)

2007-05-30 @ 23:52:45
URL: http://www.sugbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback