Ett av det finaste..

Jonas skickade ett vackert sms igår. Han brukar göra det ofta men det här ville jag dela mig av.

"Vet du vad du betyder för mig?
Du betyder tur. (Vilken tur att vi fann varandra)
Du betyder kärlek. (Den känslan jag känner i kroppen när jag ser dig)
Du betyder trygghet. (Jag kan åka till Gävle å veta att du längtar efter mig och ingen annan)
Du betyder stolthet (Hela världen ska veta vem jag älskar)"

Jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är nu.
Och det blir bara bättre och bättre.
Det här är något helt annat, en hel annan kärlek.
På andra nivåer.



Snart åker vi till Hultsfred som en enda stor familj.
Jag, Hanna och Jonas åker ner på måndagen.
Sanna och Jennie kommer ner med buss på onsdagen.
Och på söndagen åker vi hem tillsammans.
Vi ska titta på massa bra band och dricka massa alkohol!
Perfekt.

Idag flyttar jag till Älvsjö.


YALLA BYE!

Mary aka. Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback