Så då...

Idag har jag jobbat ifrån Uddevalla till Stockholm. Nu är jag hemma och har jobbat klart för dagen sååå smutt att sluta 10:30.

Ikväll ska jag och Hanna öla. Kanske på en uteservering tänkte jag.. Nån som har nått förslag?

Imorgon ska jag gå på min första match för året. AIK-Helsingborg. Ska bli hur kul som helst. Fan vad jag har saknat det... Jag längtar.

På kvällen blir det party party hemma hos Helena i Tullinge! Också smutt!

Btw varför är det alltid så att en helg händer verklligen ingenting och nästa så händer tre grejer på samma kväll?
Hur ska jag göra hade ni tänkt er dela mig i tre ? (Eller fyra egentligen vill vara i Göteborg också)

Anyway. Nästa vecka slutar jag på Sj. Helt sjukt. Men så är det..
Framåt mot nya äventyr! :D

Jonas min örn. Jag är så kär i dig! More to come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback